Direktlänk till inlägg 11 januari 2020

Nya möjligheter ?

Av Linda Vennerdahl - 11 januari 2020 22:44

Fy jävlar vilken dag idag alltså. Inte sovit natten som var. Ångest deluxe o världens flyttkaos på detta.. fan de känns juh att man lever verkligen ??
Fast en bra grej idag iaf, jag slipper o bli blåst på en deposition ännu en jävla gång o de känns skönt o få rätt någon gång i livet också fast samtidigt är jag så jävla arg ledsen o besviken på dessa sk vänner man ska ha haft. Som man hjälpt i ur o skur och som behandlar en som skit ? denna flytten blir en nystart en behövlig nystart för mig, för jag håller just nu på o gå helt jävla under för att jag mår som jag mår :/
Har några saker detta året jag lovat mig själv. Ta hand om mig själv
Ta hand om dem som vet vad ge o ta är och ta hand om min familj. Ordna ett hem och liv jag trivs med.. allt annat kvittar nu .. ????????

Varje dag har en mening ??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards